ما گرد هم مياييم
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 80718
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 11 تير 1385برچسب:, :: 16:11 :: نويسنده : مرتضی عربي

اصولی است که بسیار ساده بیان شده اند و ما می توانیم آنها را درزندگی روز مره خود بکار گیریم.نکته بسیار مهم این برنامه عملی بودن آن است.قبل از پیوستن به معتادان گمنام،امکان بهبودی برای ما وجود نداشت این برنامه می تواند کاری را برای ما انجام دهد که خود قادربه انجامش نیستیم،ما جزیی از گروه شدیم و فهمیدیم که می توانیم بهبودی پیدا کنیم.در معتادان گمنام هیچ شرط و شروطی وجود نداردو عضویت مجانی است.تمایل،تنها لازمه عضویت است.هر معتادی بدون در نظر گرفتن ماده مخدر مصرفی، نژاد، عقاید مذهبی، جنسیت ووضع مالی می تواند به ما بپیوندد.هدف اصلی ما پاک ماندن ورساندن پیام امید و وعده آزادی به معتاد در حال عذاب می باشد.پیام ما این است: یک معتاد ،هر معتادی می تواند از مصرف مواد مخدر دست بردارد ،میل به مصرف را از دست بدهد و یک راه تازه ای برای زندگی پیدا کند.

ما به هیچ سازمان دولتی،سیاسی، مذهبی، انتظامی،قضایی و یا سازمانهای پزشکی و روان پزشکی مرتبط نبوده و تحت نظرنیستیم. ما انجمنی خود جوش و متکی به خود هستیم وکمکی از خارج دریافت نمی کنیم وهیچ گونه بودجه،وقف، وام و هدیه ای نمی پذیریم. ما از طریق کمک های داوطلبانه اعضا،متکی به خود هستیم و حتی نمی توانیم اجازه دهیم که اعضای خودمان هم بیش ازسهم منصفانه خود کمک کنند.ما حرفه ای نیستیم ودر کار سم زدایی،ترک فیزیکی دخالت نمی کنیم،سرویس مشاوره نداشته ومدد کار اجتماعی نیستیم. برنامه ما از طریق کمک یک معتاد به معتاد دیگرکه به رایگان و با عشق وسپاسگزاری انجام می شود کار میکند.ما تبلیغ نداریم وبرنامه ما بر اساس اصل جاذبه کار می کند.جاذبه ما در این است که در نوع خود موفق هستیم. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: